מאמנת אישית – החשיבות של הצד המנטאלי והשיח בהיבט של ספורט

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

עד לפני שנים לא רבות, כשהיינו שומעים את הביטוי "אימון אישי" או "מאמנת אישית", היינו חושבים שהכוונה היא למאמנת בתחום הספורט. כלומר, מאמנות שעובדות עם ספורטאים מקצועיים וחובבנים באופן אישי, בסגנון אימון אחת על אחד, ולא נניח במכון כושר או בקבוצות ספורט עם משתתפים נוספים.

למדנו שאימון אישי קיים גם בהיבט המנטאלי. הכוונה היא למאמנות שעובדות עם המתאמנים שלהם באמצעות שיח, בין אם זה פנים אל פנים ובין אם זה בשיחות טלפון או הודעות, במטרה לעזור להם להתקדם ולהשתפר על ידי שיחות. המטרה של שיחות אלו היתה למצוא את נקודות התורפה ולהתמודד איתן ומנגד, למצוא את המעלות, ולהביא אותן לידי ביטוי מודגש יותר.

אך שני הדברים יכולים לבוא גם ביחד. למעשה, הם הולכים יד ביד. אימון אישי בספורט ואימון אישי מנטאלי, הם דברים שיש ביניהם קשר עמוק ולכן אם אנחנו מחפשים מאמנת אישית לעבוד איתה בתחום הספורט, רצוי מאוד שיהיה לה ניסיון וידע גם בהיבט המנטאלי ונוכל להיעזר בה לשם כך. כלומר, האימונים המיועדים לשיפור היכולות הפיזיות שלנו, לשיפור הכושר, יכללו גם שיחות ואימונים מנטאליים.

ספורט ואימון מנטאלי – הקשר ביניהם

חלק מאוד מהותי בספורט בכלל ובפרט באימונים, מתבסס על הצד המנטאלי. יש הסבורים שפעילות ספורטיבית היא למעשה, 50 אחוז מה שעובר לנו בראש ו-50 אחוז מה שאנחנו יכולים להפיק מהגוף שלנו. העניין הוא, שאם אנחנו "מסודרים" בהיבט המנטאלי, יהיה לנו הרבה יותר קל להביא את עצמנו להפיק את המיטב בהיבט הגופני. לעומת זאת, אם אין לנו את זה, אזי שלא משנה מה הגוף שלנו יכול להפיק מעצמו, לעולם לא נצליח להביא את זה לידי ביטוי באופן מושלם.

מאמנת אישית תדע לעבוד איתנו על הצד המנטאלי, כאמור אם אנחנו עובדים עם מאמנת שמתעסקת בספורט ויש לה הבנה אמיתי בהיבט המנטאלי, נוכל להיעזר ביכולות ובכלים שעומדים לרשותה, בשביל להפיק את המיטב בצד המנטאלי והפיזי.

מאמנת אישית תדע להציב בפנינו יעדים ולעזור לנו להגיע אליהם. היא תוכל להוכיח לנו באמצעות כלים שונים, שיש לנו את היכולות ואת כל מה שנדרש בשביל לעמוד ביעדים ובמטרות שהצבנו בפנינו.יתרה מזו, היא תדע לדחוף אותנו להתאמן כשקשה, תדע לעבוד איתנו על הצד המנטאלי, בשביל שאנחנו לא נוותר לעצמנו, בין אם זה אחרי חוסר הצלחה וכישלון ובין אם זה בגלל שאנחנו לא רוצים.

איך זה מתבצע בפועל?

מאמנת אישית תייצר עבורנו תוכנית אימונים מותאמת מבחינה פיזיולוגית, בד ובד, היא תנהל איתנו כל הזמן שיחות שיעזרו לנו לעבוד על הצד המנטאלי. היא תדע לחזק אותנו, לפני, בזמן ואחרי האימונים. אם יש צורך, נוכל לפנות אליה גם ביום יום לקבל כלים וחיזוקים.

מאמנת אישית

מאמנת אישית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז לטיפול בכאבים

אבחון, טיפול, מניעה והפגת כאבים. יחס אישי וצוות מקצועי בפריסה ארצית. הצטרפו גם אתם ללקוחות המרוצים שלנו שנפרדו מהכאבים וחזרו לנוע בחופשיות.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר